mp3 player شوکر

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 


سلام

اول اينکه بابت جواب کامل شما سپاس گذارم.خيلي ممنون.

دوم:من فکر مي کنم هر جوري که انتقاد کنيم دشمن بالاخره هم خوشحال مي شود و هم يک جوري از آن سو استفاده مي کند.اما اين به معني انتقاد نکردن نيست.ما که شيعه هستيم بايد پرچم دار انتقاد صحيح باشيم.از دشمن هم نترسيم.بدترين چيز اين است که از ترس خوشحالي دشمن انتقاد نکنيم.من طرفدار شاد کردن دشمن نيستم اما معتقدم که:"عدالت نبايد فداي مصلحت شود".در حال حاضر و در اين فضاي "مه آلود" هر حرفي که زده مي شود شخص را در تنگناي حنگ نرم و اهداف دشمنان اسلام قرار مي دهند و اجازه حرف زدن داده نمي شود.باز خوب شد رهبري تذکري دادند تا برخي از خواب بيدار شوند.

سوم:من با ايت الله بهاء الديني 6 سال قبل توسط کتاب زندگي نامه ايشان آشنا شدم.خدا بيامرزدشان.کتاب "نردبان آسمان" که در مورد درس اخلاق ايشان است را خوانده ام ولذت برده ام.

در پناه حق

پاسخ

سلام عليكم ...دوست خوبم حفظ مصلحت نظام از همه مهمتر است حتي از عدالت چون عدالت در سايه نظام به وجود مي ايد و اصلا تا نظامي نباشد عدالت معنا ندارد منظور كلي نظام است و انتقاد بسيار خوب است به اين شرط كه:1:سازنده باشد2:خصوصي به افرادي كه مورد انتقاده هستند گفته شود نه در فضاي عمومي اذهان مردم را مشوش كند شايد كساني كه كاري را انجام ميدهند و مورد انتقاد هستند براي كار خود دليلي داشته باشند و يا قضيه را از بعدي نگاه كنند كه شما از ان بعد نگاه نمي كنيد و يا عملشان بين دو گزينه است كه شخص انتقاد كننده به گزينه ها اطلاعات كافي ندارد ...3:انتقاد بايد محترمانه باشد4:انتقاد بايد همران بيان فوايد باشد منظورم هم محاسن گفته شود و هم معايت و البته راه حل براي بر طرف شدن عيب هم ذكر شود.....با شرايطي كه بيان شد اگر كسي مخالفت كند بايد در مخالفت او شك كرد....موفق باشيد