mp3 player شوکر

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 


سلام نوشتيد که:

سلام..پيشاپيش فرا رسيدن سال نو را تبريك عرض ميكنم و سال سرشار از موفقيت را براي شما ارزو دارم...
در پاسخ به كامنت شما در مورد موضوع انتقاد...دوست خوبم ممنون كه بحث انتقاد را به وجود اورديد كه از تفكر هم ديگر استفاده كنيم .
..دوست خوبم حفظ مصلحت نظام از همه مهمتر است حتي از عدالت چون عدالت در سايه نظام به وجود مي ايد و اصلا تا نظامي نباشد عدالت معنا ندارد منظور كلي نظام است و انتقاد بسيار خوب است به اين شرط كه:1:سازنده باشد2:خصوصي به افرادي كه مورد انتقاده هستند گفته شود نه در فضاي عمومي اذهان مردم را مشوش كند شايد كساني كه كاري را انجام ميدهند و مورد انتقاد هستند براي كار خود دليلي داشته باشند و يا قضيه را از بعدي نگاه كنند كه شما از ان بعد نگاه نمي كنيد و يا عملشان بين دو گزينه است كه شخص انتقاد كننده به گزينه ها اطلاعات كافي ندارد ...3:انتقاد بايد محترمانه باشد4:انتقاد بايد همران بيان فوايد باشد منظورم هم محاسن گفته شود و هم معايت و البته راه حل براي بر طرف شدن عيب هم ذكر شود.....با شرايطي كه بيان شد اگر كسي مخالفت كند بايد در مخالفت او شك كرد....موفق باشيد

در جواب شما:

سلام من هم پيشاپيش فرا رسيدن سال نو را تبريك عرض ميكنم و سال سرشار از موفقيت را براي شما ارزو دارم.اما حضرت علي در خطبه 126 نهج البلاغه مي فرمايند:"شما از من مي خواهيد که پيروزي را به قيمت تبعيض و ستمگري به دست آورم؟از من مي خواهيد که عدالت را به پاي سياست و سيادت قرباني کنم؟خير سوگند به ذات خدا که تا دنيا دنياست چنين کاري نخواهم کرد و به گرد چنين کاري نخواهم گشت.من و تبعيض؟!من و پايمال کردن عدالت؟!اگر همه اين اموال عمومي که در اختيار من است مال شخص خودم و محصول دست رنج خودم بود و مي خواستم ميان مردم تقسيم کنم هرگز تبعيض روا نمي داشتم تا چه رسد که مال مال خداست و من امانتدار خدايم."
عدالت نبايد فداي مصلحت شود

پاسخ

سلام عليكم ...ممنون از نظر لطف شما بله من هم با شما هم عقيده هستم و منظورم اين است كه اگر نظام اسلامي نباشد عدالت هم نيست چون عدالت در سايه نظام اسلامي است و براي به وجود اوردن اين نظام بايد از هر چيزي گذست هر چند خون همان طور كه امام حسين چينن كاري كردند و اهل بيت براي ماندن درخت اسلام حاضر به هر گونه تقيه اي شدند پس بين اين دو خلط نشود كه عدالت در سايه نظام اسلامي است پس اول نظام و ...بعد مسائل ديگر و حضرت هم عدالت در نظام اسلامي را حمايت كرده است و اصلا حضرت ديدش نسبت به حكومت همين است كه دانه جويي حقي مظلومي را از ظالم بگيرد ....پس مصلحت نظام همان گونه كه بزرگان ديني بيان كرده اند از اوجب واجبات است و عدالت در مرحله بعد از اين مي باشد كه پس از بر پايي نظام اسلامي عدالت اولين شاخصه و راه پيشبرد ان مي باشد ...به اميد تحقق چنين روزي كه عدالت به طور كامل در نظام اسلامي اجرا شود و البته امروزه تا حدودي اجرا مي شود