• وبلاگ : راه فضيلت
  • يادداشت : زيباتر از زيبايي در كربلا
  • نظرات : 3 خصوصي ، 7 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + شبنم 


    باسلام و عرض ادب

    من دختر مجردي هستم که پرده بکارتم در رابطه جنسي پاره شده و بعد از آن چند سالي است که بايد مرد متاهل ديگري دوست شده ام و رابطه جنسي زيادي با ايشان داشته ام و علاقه زيادي نسبت به ايشان پيدا کرده ام و اين علاقه از طرف ايشان نيز مي باشد با اينکه بسيار معتقد و خدا شناس هستند به دليل مواجه شدن با مشکل خانوادگي هم از طرف من و هم ايشان هيچ عقد و صيغه اي بين ماجاري نيست و به گفته ايشان چون من از ته دل راضي هستم گناهي ندارد و جون ايشان هم وازکتومي کرده اند ديگر مانعي برايم وجود ندارد و راحت چندين بار در هفته سکس ميکنيم ميخواهم بدام که اين رابطه هم زناست چون من راضي هستم و مشکلي ندارم وقتي چند روزي با ايشان نيستم و بدنم نياز دارد ميخوام با مرد ديگري رابطه برقرار کنم ولي به زور خودم را قانع و نگه ميدارم و چون ايشان مرا ارضاع ميکنند حس مي کنم از مردان ديگر هم درامان ميمانم و به ايشان پايبند ميشوم تا گناه نکنم روک بگويم اگر ايشان نبودند هر روز بايک مرد رابطه داشتم چون نياز دارم ميخوام بدام اين هم گنتاه است ؟ آيا با وجود علاقه فرواوان و درامان ماندن از مکر شيطان در مقابل مردان ديگر و همچنين رضايت هر دو طرف باز هم زنا و گناه است چه کنم که کار ديگري نميتونم بکنم نه شوهر کردن دست خودم هست نه اينکه نميتوانم خودم را نگه دارم نياز دارم

    پاسخ

    از نظر اسلام ازدواج يک پيمان مقدس براي تشکيل‏ خانواده و بالطبع، اجتماع است و داراي آثار و نتايج ‏بسيارى از جمله: ارضاى غريزه جنسى، توليد و بقاى نسل، تکامل انسان، آرامش و سکون، پاک‏دامنى و عفاف، تحکيم عواطف و بسيارى مواهب ديگر است. برقرارى اين پيمان مقدس تنها بر اساس مقررات، قوانين و شرايط خاصي که خداوند متعال معين کرده است، امکان پذير مي باشد. ازجمله ي اين شرايط، انشاء خطبه عقد با الفاظ خاص است (که در رساله هاي عمليه ذکر شده است). پروردگار متعال به عنوان شارع و قانون گذار به اين الفاظ ارزش و اعتبار بخشيده و انشاء آنها را به عنوان خطبه ي عقد ، جزء سبب زوجيت بين زن و مرد قرار داده است.ازدواج به معناي رضايت دو طرف نيست بلکه رضايت طرفين يکي از شروط لازم ازدواج است که بايد به همراه ديگر شرايط از جمله انشاء خطبه ي عقد باشد تا ازدواج صحيح شرعي تحقق يابد.ازدواج از جمله کارهاي بزرگي است که نيازمند تعهد و مسؤوليت است و روشن است که عقلا در کارهاي بزرگ مثل انجام معاملات بزرگ از عقد استفاده مي کنند و به رضايت دو طرف معامله بسنده نمي کنند و صرف رضايت دو طرف را تامين کننده ي تعهد و مسؤوليت مورد نياز در اين گونه امور مهم نمي دانند و معتقدند که تثبيت اين تعهدات در قالب عقد، تحقق مي يابد.ازدواج بـه هر دو شـكـل آن (دايـم و مـوقـت) نيازمند عقد است. «عقد» از نظر لغت‏ به معناى«گره‏» و «گره زدن‏» است و در اصطلاح، رابطه‏اى ميان دو فرد يا دو گروه ايجاد مى‏شود و براساس آن تعهداتي براي هر يک از طرفين در مقابل ديگري ايجاد مي شود [3] قـرآن كـريـم بـا جـمـله (يـا اَيُّهـَا الَّذيـنَ امـَنـُوا اَوْفـُوا بـِالْعـُقـُودِ...)[4] يعني :"اى كسانى كه ايمان آورده‏ايد! به پيمانها (و قراردادها) وفا كنيد..." عمل به پيمان هاى صحيح و انسانى را بر مؤمنان واجب كرده است.