• وبلاگ : راه فضيلت
  • يادداشت : حسرت تكراري
  • نظرات : 8 خصوصي ، 61 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     


    با سلام. خدمت شما. بنده به طور ناخواسته منجر به خطاي زنا شدم. مجرد بودم به قصد ازدواج و واقعا گولم زد. خيلي خيلي در اين خصوص عذاب وجدان پيدا کردم چون من دختري نبودم برم سراغ اين کارا. به طور ناگهاني با سايت شما آشنا شدم. چند تا سوال خيلي ذهنمو مشغول کرده اگه ميشه کمکم کنيد.

    من بعد از اون کار بکارتمو از دست دادم و ترميمش کردم. من ميتونم ازدواج کنم يا خير. اين موضوع خيلي منو آزار ميده و باعث شده چن تا از خواستگارامو رد کنم. بيشتر بخاطره دروغ و گناهش نه چيزه ديگه.

    پاسخ

    سلام عليکم ... شما گناه بسيار بسيار بزرگي را مرتکب شدي و عاقبتش را هم ديدي ...قطعا با توبه و تکرار نکردن اين گناه اميد است مورد بخشش خداوند واقع بشويد...اما اين گناهي است که بين شما و خدا و شخص زنا کننده اتفاق افتاده است و نياز نيست ان را به خواستگاراتان بيان کنيد و او را در جريان اين گناه قرار دهيد و ان وقتي که شما اين کار را کرده ايد در اختيار او نبوده ايد بلکه در اختيار خودتان بوده ايد...حتما ازدواج کنيد و از اين مساله به هيچ کس حرفي نزنيد حتي نزديک ترين دوستانتان و فقط به درگاه الهي اشک بريزيد و استغفار کنيد و اصلا خواستگارها را رد نکنيد و از اين پس پاکدامني را حفظ کنيد و هيچ وقت با کسي دوستي برقرار نکنيد منطورم جنس مخالف است و اگر کسي خواست به بهانه ازدواج دوست شود دوستيش را قبول نکيند چرا که امروز ازدواج يک طعمه است برا اغفال دخترها.... ...خلاصه..توبه کنيد و بدانيد که خداوند توبه پذير است...حتما ازدواج کنيد...در خصوص اين گناه با هيچ کسي صحبت نکنيد حتي خواستگارتان و حتي بعد از ازدواج با همسرتان در اين خصوص صحبت نکنيد