• وبلاگ : راه فضيلت
  • يادداشت : حسرت تكراري
  • نظرات : 8 خصوصي ، 61 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3   4   5      >
     


    با سلام. خدمت شما. بنده به طور ناخواسته منجر به خطاي زنا شدم. مجرد بودم به قصد ازدواج و واقعا گولم زد. خيلي خيلي در اين خصوص عذاب وجدان پيدا کردم چون من دختري نبودم برم سراغ اين کارا. به طور ناگهاني با سايت شما آشنا شدم. چند تا سوال خيلي ذهنمو مشغول کرده اگه ميشه کمکم کنيد.

    من بعد از اون کار بکارتمو از دست دادم و ترميمش کردم. من ميتونم ازدواج کنم يا خير. اين موضوع خيلي منو آزار ميده و باعث شده چن تا از خواستگارامو رد کنم. بيشتر بخاطره دروغ و گناهش نه چيزه ديگه.

    پاسخ

    سلام عليکم ... شما گناه بسيار بسيار بزرگي را مرتکب شدي و عاقبتش را هم ديدي ...قطعا با توبه و تکرار نکردن اين گناه اميد است مورد بخشش خداوند واقع بشويد...اما اين گناهي است که بين شما و خدا و شخص زنا کننده اتفاق افتاده است و نياز نيست ان را به خواستگاراتان بيان کنيد و او را در جريان اين گناه قرار دهيد و ان وقتي که شما اين کار را کرده ايد در اختيار او نبوده ايد بلکه در اختيار خودتان بوده ايد...حتما ازدواج کنيد و از اين مساله به هيچ کس حرفي نزنيد حتي نزديک ترين دوستانتان و فقط به درگاه الهي اشک بريزيد و استغفار کنيد و اصلا خواستگارها را رد نکنيد و از اين پس پاکدامني را حفظ کنيد و هيچ وقت با کسي دوستي برقرار نکنيد منطورم جنس مخالف است و اگر کسي خواست به بهانه ازدواج دوست شود دوستيش را قبول نکيند چرا که امروز ازدواج يک طعمه است برا اغفال دخترها.... ...خلاصه..توبه کنيد و بدانيد که خداوند توبه پذير است...حتما ازدواج کنيد...در خصوص اين گناه با هيچ کسي صحبت نکنيد حتي خواستگارتان و حتي بعد از ازدواج با همسرتان در اين خصوص صحبت نکنيد
    سلام
    کجاييد ...چرا نيستيد
    پاسخ

    سلام عليکم ...هستم...
    سلام.باتشكر ازسايت خوبتون.من نزديك 1سال است بايكي دوست هستم وتو اين مدت فقط2بار بهش دست دادم.ميخواستم بپرسم آيا زنا محسوب ميشه؟ما هر دومون پشيمونيم بخاطر دست دادن به هم توبه هم كرديم ولي همديگه رو دوس داريم ولي به دليل موقعيت هنوز تصميم به ازدواج نگرفتيم.مخواستم يه راه حل پيش روم بزارين.ممنون ميشم.
    پاسخ

    سلام عليکم ...از اين که از اين گناه توبه کرده ايد ديگر نيازي به اين نيست که ببنيم زنا بوده است يا نبوده است ولي من پاسخ را جهت اطلاع خدمت شما عرض مي کنم رسول گرامي اسلام مي‌فرمايد: «براي هر عضوي بهره‌اي از زناست، زناي چشم، نگاه آلوده (چشم چراني) است. و زناي زبان سخن نابجا و شهواني با نامحرم است. زناي گوش شنيدن چيزهاي حرام (مانند موسيقي و سخنان شهواني و...) است. و زناي دست دراز کردن آن به سوي نامحرم و زناي پا، رفتن به مجلس گناه و... مي باشد.»اين روايت، براي پيشگيري از گناه است؛ يعني انسان بدون مقدمه به عمل منافي با عفت مبتلا نمي‌‏شود. بلکه اول نگاه مي‌‏کند و به دنبال آن دل و فکر انسان متوجه نامحرم مي‏‌شود، و اگر بر نفس خود مسلّط نشود، به زنا آلوده مي‌‏شود؛ لذا اسلام براي اين که از همان قدم اول جلوي گناه را بگيرد، مي‏‌فرمايد: زنا و يا هر گناه ديگر مراتب و درجاتي دارد که به تدريج به مرحله نهايي منجر مي‏‌شود؛ بنابراين مؤمن بايد قدم اول را برندارد، تابه مراحل بعدي کشيده نشود.بلي، مرحله نهايي زنا تماس و دخول است، اما چون تا مقدمات و نگاه به نامحرم نباشد، کار به آن جا نمي‏‌رسد، لذا از نگاه به نامحرم به عنوان عمل شنيع زنا ياد شده است.و به شما پيشنهاد مي کنم اين دوستي را ديگر ادامه ندهيد و يا با هم محرم بشويد يعني عقد بشويد تا زماني که شرايط فراهم شود چرا که اين گونه رابطه ها خيلي وقت ها از طرف والدين مورد موافقت قرار نمي گيرد و طرفين به عشقي نافرجام گرفتار مي شوند که لطف کنيد در خصوص اين موضوع لينک معرفي شده را به دقت بخوانيد(http://www.jonbeshnet.ir/news/18430)
    + شيما 
    سلام متشکر از جواب شما.حرف شما کاملا منطقي است چون من خودم سالمم فکر ميکنم همه سالمن که اين اصلا درست نيست
    پاسخ

    ان شاالله که هميشه سالم و موفق باشيد
    + شيما 
    سلام دوست عزيز.من با پسري دوست هستم که رابطه ما مثل بقيه نيست .ما حتي بهم دستم نميديم تو گرفتاري غم شادي هم شريکيم ميخواستم بدونم گناه داره؟؟؟؟؟
    پاسخ

    سلام عليکم ..اگر اين دوستي حالت خاصي نداره چرا شما اين مدل دوستي را با هم جنس خودتون انجام نميدي و رفتي سراغ جنس مخالف ؟ همين که شما در غم يا شادي با يک نامحرم هستي نشان از يک حس در وجود هر دوي شما است که به مرور زمان ايجاد همبستگي و ...مي کند و شايد شما حس خاصي نداشته باشي از کجا مطمئني که پسر مثل شما باشد؟ از کجا مي دانيد که او با شنيدن صداي شما يا ديدن شما تحريک نمي شود؟ اما من يک مطلب مفصلي در خصوص رابطه شما نوشته ام لطف کنيد در اين لينک بخوانيد(http://www.jonbeshnet.ir/news/16950)راه هاي ارتباط با ما:(http://meraj14.mihanblog.com/post/271)(http://meraj14.mihanblog.com/post/comment/271)ارتباط انلاين در ساعات بين 5 تا 10 شب از طزيق اين ادرس(http://facenama.com/tavasool)
    سلام دوست عزيزم
    نميدونم هنوز هم حضور داريد يا نه.
    خوشحال ميشم براي آپ تازه ام تشريف بياريد.
    سال نو هم بر شما و خانواده محترم مبارک.

    يادگاري من:
    [گل]زندگي ، همانجاييست که تو ايستاده اي …[گل]
    + مبينا 
    سلام.

    يه سوال داشتم.من 3 ماهه ک با پسري دوستم.از همکلاسياي دانشگام.و واقعا دوسش دارم.ولي مشکل اينجاس که من 1 سال و 3 ماه ازش بزرگترم.خودش و خانوادش مشکلي با اين موضوع ندارن.
    دست دادن و بغل کردن اگه جنبه ي مذهبيشو درنظر نگيريم مشکلي داره؟
    قصدمونم ازدواجه
    پاسخ

    سلام عليکم ....در صورتي مي تونيد دست بدهيد و يا بغل کنيد و ...که با هم محرم باشيد و براي محرم شدن دو راه وجود دارد يکي ازدواج دائم است و ديگري ازدواج موقت ....به غير از اين دو راه نمي شود چنين کارهاي را انجام داد
    سلام
    آرزو دارم نوروزي که در پيش داريد، آغاز روزهايي باشد که در پيش داريد...
    نوروزتان پيشاپيش مبارک و انشاءالله سالي فاطمي داشته باشيد.
    با "اخلاق نيکو" به روزم و منتظر قدوم با صفا و نظرات سازنده جنابعالي.
    التماس دعا.
    + محقق 
    سلام وب عالي دارين. خوشحال ميشم به ما هم سر بزنين.نظرتون با تبادل لينک چطوره؟ www.110nopo.blogfa.com با اسم پليس نوپو لينکم کن. لينکم کردين بيايين اطلاع بدين تا لينک شويد. منتظر حضورتان هستيم
    سلام خوبين
    مطالبتون عالي بود براتون آرزوي موفقيت دارم
    با عرض سلام و خسته نباشيد خدمت شما

    ،دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه در نظر دارد تا نخستين جشنواره تبليغ نوين با عنوان جنات را با حضور گسترده طلاب و روحانيون خواهر و برادرفعال در عرصه تبليغ نوين برگزار کند.

    جشنواره تبليغ نوين جنات با جوايز ارزنده ويژه طلاب و روحانيون فعال در فضاي مجازي

    لطفا براي كسب اطلاعات بيشتر روي آدرس زير كليك بفرمائيد


    يارب

    انشاءالله زمينه ساز ظهور باشيم

    منتظريم ...

    + معصومه 
    ممنون
    + mohammd 
    سلام شرايط خمس ؟
    آيا همه بايد بدهند؟
    من بابام نميده ... چيکار کنم راضي ش کنم؟
    پاسخ

    سلام عليکم ...لطف کنيد احکام خمس را در لينک زير بخوانيد http://www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=154151
    + معصومه 
    سلام جرا جواب سوال منو نميدين ايا بدون دخول زنا ميشه يا نه؟اكه نيست ايا كناهه يا اسمش جيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ

    سلام عليکم ...اگه دخول صورت نگيره زناي اصطلاحي که در فقه اسمش برده شده و گفته شده که اگر براي زن شوهر دار باشه مثلا حکمش سنگسار است و اگه دختر مجرد باشه حکمش ضربه شلاق هست اتفاق نيفتاده ولي اين هم گناه بسيار بزرکي است که در درگاه الهي کمتر از زنا نيست و اگه طرف توبه نکنه عذاب بسيار سختي در انتظارش است رسول گرامي اسلام مي‌فرمايد:براي هر عضوي بهره‌اي از زناست، زناي چشم، نگاه آلوده (چشم چراني) است. و زناي زبان سخن نابجا و شهواني با نامحرم است. زناي گوش شنيدن چيزهاي حرام (مانند موسيقي و سخنان شهواني و...) است. و زناي دست دراز کردن آن به سوي نامحرم و زناي پا، رفتن به مجلس گناه و... مي باشد.»[2]اين روايت، براي پيشگيري از گناه است؛ يعني انسان بدون مقدمه به عمل منافي با عفت مبتلا نمي‌‏شود. بلكه اول نگاه مي‌‏كند و به دنبال آن دل و فكر انسان متوجه نامحرم مي‏‌شود، و اگر بر نفس خود مسلّط نشود، به زنا آلوده مي‌‏شود؛ لذا اسلام براي اين كه از همان قدم اول جلوي گناه را بگيرد، مي‏‌فرمايد: زنا و يا هر گناه ديگر مراتب و درجاتي دارد كه به تدريج به مرحله نهايي منجر مي‏‌شود؛ بنابراين مؤمن بايد قدم اول را برندارد، تابه مراحل بعدي كشيده نشود.بلي مرحله نهايي زنا تماس و دخول است، اما چون تا مقدمات و نگاه به نامحرم نباشد، كار به آن جا نمي‏‌رسد، لذا از نگاه به نامحرم به عنوان عمل شنيع زنا ياد شده است.
     <      1   2   3   4   5      >